life is too short to have boring hair

| On
maaliskuuta 24, 2017
Olen vihdoinkin saanut valtavan älynväläyksen hiuksiini liittyen. Älynväläyksen, jonka sain ihan ajattelematta hiuksiani sen kummemmin. Älynväläyksen, joka ei ole poistunut mielestäni sen jälkeen kun se kerran pomppasi aivokoppaani. Älynväläyksen värjätä hiusteni latvat harmaiksi.

Miksi olen näin kamalan innoissani, vaikka harmaa hiusväri on ollut suosiossa jo hyvinhyvinhyvin pitkään? No siitä simppelistä syystä, että hiukseni ovat olleet mustat viimeiset 15 vuotta. Värjäsin tukkani mustaksi joskus ylä-asteella ja siitä asti olen vannonut mustan nimeen.
En voisi edes kuvitella värjääväni hiuksiani niin etteikö niissä olisi valtaosa mustaa. Lisäksi olen hyvin kriittinen (sekä kaavoihin kangistunut), joten itseäni miellyttäviä ideoita on todella hankalaa saada tai toteuttaa.


Harkitsin joskus aiemmin latvojeni värjäämistä punaisiksi, mutta ehdin kyseenalaistaa idean jo ennen sen toteuttamista. Toinen ajatus oli värjätä latvat vaaleiksi, mutta väri ei tarttunut ja rupesin sitäkin kyseenalaistamaan.
Tottakai nytkin epäluulo nostaa rumaa naamaansa, mutta tuntuu kuin luonteelleni tyypillistä olisi kaiken uuden kammoaminen. Tykkään kokeilla kaikkea erilaista ja erilaisuus kyllä näkyy ulkomuodossani, mutta loppupeleissä olen kaavoihin kangistunut tylsimys. En vain ihan hoksannut että minkälaisessa mittasuhteessa.

Yritän viikon sisään toteuttaa tätä projektia ja siitä saadaan sitten erillinen postaus.
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti